gyik

válaszok az online kölcsönre vonatkozó esetleges kérdéseidre

  • az igénylés előtt

  • a hiteligénylésed

  • hiteled kezelése

1.mit jelent, hogy teljesen online?

Nincs szükség a személyi kölcsön igénylés során arra, hogy bankfiókba menj vagy papírt írj alá. Mindent elektronikusan tudsz intézni. Emellett nem feltétel a munkáltatótól származó jövedelemigazolás sem, elegendő egy elektronikus bankszámlakivonat, amely igazolja, hogy jövedelmed érkezik és hogy te vagy a bankszámla tulajdonosa.

vissza az oldal tetejére

2. a hiteligénylés valóban teljesen online?

Igen, az elejétől a végéig. A teljes igénylés otthonról megoldható akár 30 perc alatt

vissza az oldal tetejére

3. ki igényelheti a személyi kölcsönt?

Az online személyi kölcsön elérhető minden 18 évet betöltött magyar állampolgár számára, akinek havi rendszeres jövedelme származik az alábbi források egyikéből.

  • határozatlan idejű munkaviszony (próbaidőn és felmondási időn kívül)
  • nyugdíj
  • anyasági támogatás
  • magánvállalkozás

Fenti bevételnek az alábbi bankok egyikénél vezetett 3 hónapnál régebben nyitott lakossági bankszámlára kell érkeznie: K&H Bank, Budapest Bank, Erste Bank, MKB Bank, OTP Bank, Raiffeisen Bank vagy UniCredit Bank.

vissza az oldal tetejére

4. mik a pozitív hitelbírálat feltételei?

az alábbi feltételeknek kell megfelelned:

  • magyar állampolgár vagy
  • betöltötted a 18. életévedet
  • rendszeres havi jövedelemmel rendelkezel
  • van a bankszámládhoz internetbanki hozzáférésed (e-bank)
  • a bankszámlád a támogatott bankok (Budapest Bank, Erste Bank, K&H Bank, MKB Bank, OTP Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank) egyikénél van

vissza az oldal tetejére

5. milyen célokra vehetem igénybe ezt a kölcsönt?

A kölcsön szabad felhasználású, többek között az alábbi célokat is megvalósíthatod:

  • lakás- vagy házfelújítás
  • autóvásárlás
  • adósságrendezés
  • egyéb tartós fogyasztási cikkek
  • ingatlan építése vagy vásárlása
  • bármilyen családi esemény

vissza az oldal tetejére

6. az online igénylésnek van bármilyen költsége?

Teljesen ingyenes az online igénylés - Nincs ügyintézési díj, nincs szerződéskötési díj.

vissza az oldal tetejére

7. mennyi idő alatt kell visszafizetnem a kölcsönt?

A futamidő maximum 84 hónap.

vissza az oldal tetejére

8. mi az igényelhető legkisebb hitelösszeg?

Minimum 300 000 forint hitelösszeget lehet igényelni.

vissza az oldal tetejére

9. mi az igényelhető legmagasabb hitelösszeg?

A legmagasabb igényelhető összeg meglévő ügyfelek esetében 3 000 000 forint, új ügyfelek esetében 1 500 000 Ft.

vissza az oldal tetejére

10. mekkora a kölcsön kamata? Érvényesíthető bármilyen kamatkedvezmény?

a K&H személyi kölcsön éves fix kamata 12,99%, de különböző kamatkedvezményekkel akár 7,49%-ra is csökkentheted!

  • 2% kamatkedvezményt kapsz, ha már van bankszámlád a K&H Banknál, amire havi legalább 100 000 forint jövedelem érkezik
  • 3,5% kamatkedvezményt kapsz, ha igazolt nettó jövedelmed eléri a 300 000 forintot
  • 5,5% kamatkedvezményt kapsz, ha mindkét fenti feltétel teljesül
nincs még számlád a K&H Banknál? A kamatkedvezményt szerződéskötésnél már biztosítjuk, azonban ehhez a hitelösszeg folyósítását követő 30 napon belül bankszámla nyitása és a bankszámlára több mint 100 000 forint jóváírás érkezése szükséges. Amennyiben e feltételek utóbb nem teljesülnek, a kamatkedvezmény elveszik.

vissza az oldal tetejére

11. mit jelent az annuitásos törlesztés?

Felvett K&H személyi kölcsönöd havonta kell törlesztened, ún. annuitásos törlesztéssel, vagyis a futamidő alatt, minden törlesztési időpontban azonos összegű törlesztőrészletet fizetsz, mivel a kondíciók változatlanok. A futamidő során a törlesztőrészleten belül egyre kisebb arányú lesz a kamat és egyre nagyobb arányú a tőketartalom. Az első törlesztőrészlet nagysága eltérhet a további törlesztőrészletek összegétől időarányosan, annak függvényében, hogy a kölcsön folyósítása és az első törlesztés esedékessége között hány nap telik el.

vissza az oldal tetejére

12. hogyan igényelhetem ezt a kölcsönt?

Meg kell adnod a felületen néhány alapinformációt, pl.: személyes adatok, bevételek, kiadások, hitelösszeg, vállalható futamidő és hitelcél. Élő videós azonosításon kell átesned, abban az esetben, hogyha a hitelbírálat pozitív, a szerződéskötés is online módon történik.

vissza az oldal tetejére

13. kell-e igazolnia a munkáltatónak a fizetésem mértékét?

Nem. Nem a munkáltatótól kérünk igazolást az online személyi kölcsön igénylése során. Mindössze egy elektronikus számlakivonattal kell igazolnod a jövedelmedet, amit havi rendszerességgel kapsz, valamint azt, hogy te vagy a bankszámla tulajdonosa. A K&H ügyfelei számára nem feltétel a bankszámlakivonat feltöltése.

vissza az oldal tetejére

14. probléma, ha nem vagyok a K&H Bank ügyfele?

Nem kell, hogy a K&H Bank ügyfele legyél. De 1% kamatkedvezményt kaphatsz K&H személyi kölcsön (szabad felhasználásra) esetén, 2% kamatkedvezményt kaphatsz K&H kiemelt személyi kölcsön esetén, ha egy hónapon belül nyitsz egy K&H-s számlát, és a jövedelmed is arra érkezik majd a jövőben. Ha a bankszámládat nem a támogatott bankok valamelyikénél vezeted, hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 236-8100-as telefonszámon, és megtaláljuk a számodra ideális megoldást.

vissza az oldal tetejére

15. mik legyenek nálam, amikor megkezdem az online igénylést?

Mielőtt megkezded az online igénylést, győződj meg róla, hogy rendelkezel az alábbiakkal:

  • érvényes személyi igazolvány (Magyarországon 2000. után kiállított) és lakcímkártya
  • mobiltelefon magyar telefonszámmal
  • internetelérés
  • hozzáférés az e-mailjeidhez
  • internetbanki hozzáférés a számládhoz (BB, Erste, MKB, OTP, Raiffeisen, UniCredit)
  • olyan eszköz, amelyben van kamera és mikrofon a videós azonosítás miatt
Ha bármelyik problémát okoz, akkor hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 236-8100-as telefonszámon, és megtaláljuk a számodra ideális megoldást.

vissza az oldal tetejére

16. mit jelent a videós azonosítás?

A szerződéskötés előfeltétele, hogy azonosítsunk téged. Az azonosítás megtörténhet videón keresztül is. A folyamat nagyon egyszerű. Ha már használtál a Skype-ot, Messenger-t, Viber-t vagy FaceTime-ot, akkor tudod, hogy mire számíthatsz. Ha az igénylési folyamatban elértél az azonosítási szakaszhoz és elindítottad a hívást, az ügyintézőnk automatikusan csatlakozni fog.

vissza az oldal tetejére

17. mire lesz szükségem a videós azonosításhoz?

Egy olyan mobileszközre vagy számítógépre, amely rendelkezik kamerával, mikrofonnal és hangot is képes lejátszani. Bármely, ezeknek a feltételeknek megfelelő eszközödet használhatod. A videós azonosítás során be kell mutatni a személyi igazolványodat és a lakcím kártyádat, így azokat is tartsd magadnál a hívás indításakor.

vissza az oldal tetejére

18. a videós azonosításhoz le kell töltenem valamilyen alkalmazást?

Lehet, de nem kell, mert az azonosítás böngészőben is elérhető, de akad, akinek az alkalmazás kényelmesebb.

vissza az oldal tetejére

19. már igényeltem egy online személyi kölcsönt. Igényelhetek még egyet?

A maximum összeg, melyet online kölcsönünkkel igényelhetsz, 3 000 000 forint. Ha az első hiteled ennél alacsonyabb volt, akkor igényelhetsz másikat. A hitelek együttes összege nem haladhatja meg a 3 000 000 forintot. Ha ennél magasabb hitelösszegre van szükséged, hívj minket vagy keresd kollégáinkat bármelyik bankfiókunkban.

vissza az oldal tetejére

20. hol találhatok még több részletet az online személyi kölcsönről?

Részletes információt és feltételeket az online személyi kölcsönről a weboldalunkon található dokumentumokban találsz. Vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 236-8100-as telefonszámon.

vissza az oldal tetejére

mindent értek.